"Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!

Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie

Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie(...)

J. Kochanowski



Witam w moim Zaciszu.

Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie.

Zwolni, przysiądzie na chwilę... Zapraszam :)

Obserwatorzy

czwartek, 17 listopada 2011

Aniołki dla Was :)

Najpierw króciutko przypominam, że zostały jeszcze dwa wolne miejsca w zabawie "Podaj dalej". Zapraszam, miło jest dostawać i dawać :)

Dziś mija rok od kiedy zaczęłam prowadzić mojego bloga. Nie będę się tu rozpisywać, ile przez ten czas komentarzy napisaliście, ile wpisów zrobiłam ja itp, itd.
Chciałam tylko wspomnieć, że poznałam wśród Was wielu wspaniałych ludzi.
Dziękuje Wam, że od roku jesteście ze mną :)

Dlatego, jak w tytule, mam dla Was prezent. Komplet choinkowych aniołków.
Każdy z nich, zaopatrzony został w kawałek mojego serducha i każdy pachnie delikatnie cynamonem :)
Jeżeli ktoś z Was chciałby widzieć tych sześciu łobuzów na swojej choince, zapraszam. Do aniołów dołączę kilka moich magnesów oraz mały drobiazg decoupage w tematyce świątecznej.



Proszę w komentarzu wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie, oraz umieścić u siebie podlinkowane zdjęcie. Osoby, które bloga nie posiadają - proszę podać swój adres e-mail w komentarzu.
Zabawa kończy się 05.12.2011 o północy, zaś wyniki ogłoszę 06.12.2011 :)
Jeżeli chętnych będzie dużo, wylosuję dodatkową osobę, która otrzyma drugi zestaw aniołków.
Pozdrawiam ciepło i zapraszam po moje słodkości :)

80 komentarzy:

  1. Twoje aniolki sa cudne i chetnie bym je u siebie widziala :) z przyjemnoscia sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie rozśpiewane te Twoje aniołki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne aniołeczki, ustawiam się i ja, napewno pachną slicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm..już czuję ten cynamonowy aromat.. piękne aniołki - zapisuję się koniecznie i trzymam za siebie kciuki ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu aniołki są naprawdę śliczne z chęcią przyłączam się do grona stałych bywalców. Ja widzisz candy to przyjemność dla dwóch stron dzięki nim odnajduję takie fajne blogi jak Twój.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności> Ja uwelbiam wszelkie aniołki, więc przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne aniołki Kasiu, jeśli można to chętnie powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam i cynamon i aniołki sama nie wiem co bardziej:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że się zapiszę. Cudne ;-). Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasieńko-bardzo dziękuję za tak miłe słowa u mnie:)Z przyjemnością ustawiam się po aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne aniołeczki :) :) :)
    mam też przy okazji pytanie: ta ciemniejsza masa, to z farbką już robiona?

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomniałam dodać: oczywiście, że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego Kasiu z okazji blogowych urodzin. Życzę równie udanego kolejnego roku :)

    Mam małą choineczkę, więc takich sześciu łobuzów bardzo by na nią pasowało. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też chce spróbować bo aniołki są iście niebiańskie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!
    You have a very nice blog*)
    Angels are so cute!!!
    It is so very beautiful.
    I hope this beauty is going to be mine !

    With love, Helena_VS

    http://helenavs.blogspot.com

    Welcom in my "Sweet Candy", to *)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne! zgłaszam swój udział w Candy :)
    pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla takich pięknych aniołków,aż żal się nie zgłosić :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapisuję na candy, aniołki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu zapraszam Cię serdecznie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności ! Córeczki się w nich zakochały!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy
    www.kurnikdomowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, że chcę mieć u siebie na choince takie aniołki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. aniołki urocze:) staje w kolejce i czekam cierpliwie:) rudanetta@gmail.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. aniołki przepiękne! ja zazwyczaj maluję "na kolorowo", a tutaj subtelne kolory, bardzo ładnie to wygląda. aż mi się zachciało zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. najpiękniejsze jest to, że aniołki śpiewają :) no i ten cynamon...
    nataszka.masik@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja bym chciała wygrać chociaż jednego aniołka

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście się zgłaszam :)

    Piękne Aniołki

    Zapraszam do mnie

    www.sposob-na-nude.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    tusiax90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne aniołki, mam dużo miejsca na choince dla tych łobuziaków:)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Już czuję zapach cynamonu! Może te łobuzy zamieszkają na mojej choince? Zapoluję na nie i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiulka wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzinek Twojego bloga:)
    Śliczne aniołki:)Oczywiście zgłaszam się, aby wygrać takie aniołki:) Ty to jednak masz talent:P
    Buziaki ode mnie i od Lenki:*
    agaciowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne! Zawędrowałam tu trochę niespodziewanie, ale chętnie bym wzięła udział w zabawie... Też choć jednego bym chciała wygrać... Pozdrawiam - AJ - aggajas(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie aniołki! zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  32. Przesliczne aniołki! Zapraszam je do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale superowe :)
    Ustawiam sie w kolejce..
    www.gixeraa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za udział w moim candy i ciepłe słowa :) i oczywiście bardzo chętnie ustawię się pod Twoje cudne aniołki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello, I would like to parcipate if possible) Thank you - the angels so cute!

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne anioły:) z chęcią bym je przygarnęła:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również zapisuję się po te śliczne aniołki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne. Ostatnio też trochę lepiłam aniołki i bałwanki...zapraszam do mnie. Chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  39. jeśli mowa o aniołach-to nie mogło mnie tu zabraknąć,a że kocham wszystkie skrzydlate cudności,ustawiam się w kolejce z anielską cierpliwością czekając na boski wynik ! ;-)

    e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne aniołki. Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja od dzisiaj będę bardzo, bardzo grzeczna żeby Mikołaj do mnie przyszedł :).

    Aniołki bardzo lubię i zbieram je w każdej postaci. Nawet książki z aniołem w tytule :).
    Cynamon bardzo lubię.

    Oj żebym to ja była tą szczęściarą :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego na roczek:)
    a aniołki są niesamowite-chętnie się nimi zaopiekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  43. I na pewno ten roczek szybko minął...
    słodziutkie aniołasy...ustawiam się w kolejce...
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  44. dopisuję się do listy po te cudeńka. pozdrawiam i zapraszam do mnie na
    www.antek-artystycznie.blogspot.com
    ania

    OdpowiedzUsuń
  45. Люблю корицу...Поэтому пройти мимо не могу http://svitlana08.blogspot.com/
    Спасибо за угощение!!! Ангелы просто чудо!

    OdpowiedzUsuń
  46. Cicha noc, święta noc i anielski chór, Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych owocnych wpisów i tak inspirujących
    Beata wasiakbeata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne i jakie słodkie.Mogę się zapisać????

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniołki na choinkę, świetny pomysł.
    dopisuję się do listy chętnych;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne te Twoje Aniołki, chętnie poczekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Informacja o Twoim candy jest na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj !
    Chętnie zapisuję się do wspólnej zabawy, oraz zapraszam do siebie na świąteczne candy !

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się. :-)
    Mój blog, na którym jest notka: liliowaa.pinger.pl
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w tej długiej kolejce. ;)
    Mail sjulluk@wp.pl
    Niestety bloga nie mam, ale te aniołki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja nie staję w szranki, bo skoro sama wylepiam, to nie chcę odbierać szansy tym, którzy na razie z masą solną nie mają do czynienia, ale aniołki ładniutkie i na pewno cudnie pachną. Ja w ubiegłym roku robiłam z cynamonem i teraz za każdym razem po otwarciu pudełka wydobywa się fantastyczny cynamonowy zapach. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie je przygarnę :)
    paulinapa12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Chetnie dołączę do zabawy :)
    Mój blog: troja.pinger.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Jako ,że mam anielską duszę :))) wpisać się do Candy muszę .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczne ;) dołączam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  60. A co mi tam, próbuję.
    Banerek dodany.
    Zapraszam na moje candy:
    http://karina-talulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ależ cudeńka potrafisz wyczarować, chętnie ustawie się w kolejce :)
    Pozdrawiam sedecznie
    novazg@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Jako beztalencie do lepienia ;) chętnie bym przygarnęła te Twoje cudne aniołki :) Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale prześliczne aniołki! :-) Zgłaszam się ;)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. żadnych talentów nie mam w lepieniu :)
    a masa solna jakoś nigdy mi nie wyszła zbyt dobrze...
    mimo, że kocham aniołki...
    może te będą chciały do mnie przyfrunąć...?
    zapisuję się oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  65. Aniołki zawsze mile widziane:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne aniołki chętnie zobaczę na swojej choince, więc ustawiam się w kolejce ;)
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  68. zawsze marzyłam o takich
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Aniołki są cudne, zatem chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudne aniołki. Ustawiam się po nie w kolejce. pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie łobuzy byłyby ozdobą mojej choinki. Bardzo chętnie przygarnę i zapewnię wikt i opierunek na cały ich pobyt. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  73. Chętnie zobaczę Twoje aniołki na mojej choince.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Skoro tak się złożyło, że dzień przed znalazłam informację o Twoim candy, więc zapisuję się też, bo aniołki są urocze i wiem, że takich nie zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie słodkie candy!! Chętnie się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. zapisze sie z checia na aniolki
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. cudne te "łobuzy":)
    Z przyjemnościa ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Anielskie candy i ja się ustawiam w kolejeczce..pozdrawiam
    Zapraszam do mnie
    http://decukasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. jestem chętna ,a nawet bardzo chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapisuję się i pozdrawiam
    Asia z Bydoszczy
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Chętnie się dowiem, co o tym myślisz :)