"Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!

Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie

Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie(...)

J. Kochanowski



Witam w moim Zaciszu.

Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie.

Zwolni, przysiądzie na chwilę... Zapraszam :)

Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2012

Ahoj marynarze :)

Witam się z Wami w ten upalny i piękny dzień :) Wspaniała jest ta pora roku, w zasadzie to już lato mamy.
Ja wciąż w dwupaku ;) i choć tego lata upał przez to dokucza mi niemiłosiernie, to jednak nie mogę się nim nacieszyć :)
Nie mogę się też nacieszyć moim brzuszkiem, który mam w planach mieć ostatni raz ;) Ciąża jest dla mnie niesamowitym czasem, pełnym wrażeń i wzruszeń... Pierwsze kopniaczki, ruchy maleństwa, czkawka... coś wspaniałego... W ciągu mniej więcej 2 tygodni prawdopodobnie zgubię już ten brzuszek... Więc tak... ku pamięci ;)



Nawiązując do tytułu dzisiejszego posta chciałabym Wam pokazać co nowego ostatnio wymodziłam. Wolnego czasu u mnie jak na lekarstwo, ale zatęskniłam za moimi robótkami baaaardzo.
Obie rzeczy niemal jak od kompletu, bo motyw ten sam, jednak kolory nieznacznie się różnią, a i miejsce docelowe też różne :)
Chustecznik, który zostanie wkrótce podarowany do grupy przedszkolnej mojego synka i kubełek na kredki bez pudełek, na stoliczek mojego starszaka :) Obie rzeczy bardzo mu przypadły do gustu. A co Wy o nich myślicie???







Teraz pochwalę się prezentem na Dzień Mamy i Taty, który był organizowany w środę w przedszkolu mojego dziecka. Dostaliśmy własnoręcznie wyhodowanego kwiatka i laurkę/wyklejankę :) We właściwym dniu moje dziecko podarowało mi jeszcze jedną laurkę, na której samo napisało "mama" i różyczkę w doniczce :)
Uwielbiam Dzień Mamy <3

Do następnego razu :*
Ps. Dziękuję za życzenia i gratulacje :*

22 komentarze:

  1. Ja tez myślę, że przypadną im do gustu ;o)
    A brzusio piękny....;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno prezenty będą się podobały,życzę Ci szczęśliwego rozwiązania.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzusio jeszcze trochę i się rozpakuje:)
    Ściskamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz gratuluje bycia mama :) i zycze wszystkiego dobrego.
    Mi sie Twoje prace bardzo podobaja zwlaszcza ze niebieski kolor kroluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dzięki :* Tak myślałam, że kolorystycznie trafię w Twoje gusta ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kasiu śliczny brzuszek :D ciesz się i odpoczywaj :)
    Cudeńka zrobiłaś, śliczny wzór i piękny odcień :D
    A ja nie byłam na dniu mamy bo Kuba z infekcji dostał zapalenia krtani i zamiast na akademie poszliśmy do lekarza :(
    eh ...
    buziaki malutka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to smutne :( Taaaka fajna uroczystość. No i dziecko chore :(
      Mam nadzieję, że za to dziś będziecie mieli udany dzień. Zwłaszcza Kubuś. Najlepsze życzenia dla niego :*

      Usuń
  6. o rany rany to już zaraz a my w dalszym ciągu się nie widziały :)
    Musze nadrobić jak najszybciej bo jak nie w tym tygodniu to w nastepnym już może z darami dla dziecięcia trza będzie iść , co z miłą chęcią uczynię :)
    Zdjęcie brzucha super.piękna pamiątka.U Ciebie dzisiaj nadmorskie klimaty a ja o morzu też dziś pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie podobny nastrój "morski" miałyśmy :)
      Co do odwiedzin, to ja kochana już zapraszać nie będę, bo zrobiłam to już "seeeetki" razy, a Ciebie jak nie było tak nie ma... zwyczajnie jak będziesz miała kiedyś ochotę to może sama dasz znać.

      Usuń
  7. Piękny brzuszek. ;) A za robótkami tęskni się niesamowicie... Na szczęście zawsze jest ktoś, kto motywuje do wzięcia tej igły i zrobienia czegokolwiek, a wystarczy raz zacząć, to potem już pomysły mnożą się niesamowicie, szkoda tylko, że z czasem tak się nie da. :)Jakiego kwiatka Twój Maluch wyhodował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :* Kwiatek... hmmm... u mnie mówi się na te kwiatki dość specyficznie: "śmierdziuszki" :D heheh
      Nie mam pojęcia jak się nazywają fachowo... :)

      Usuń
  8. Ależ piękności stworzyłaś Kasiu,a Twój brzuszek też jak malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! No już zegar tyka, więc po brzuszku zostanie tylko wspomnienie ;)

      Usuń
  9. Brzuszek cudny, a chustecznik i pudełeczko są bombowe :) Będą dla mnie inspiracją :D
    U Ciebie pewnie już ostatnie chwile w dwupaku.... trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe słowa i życzenia. Mam nadzieje, że u Ciebie i Maluszka wszystko pójdzie tak jak trzeba (a może już poszło :) ) i życzę wam obojgu dużo zdrowia!
    Pozdrawiam cieplutko!
    PS: a precyzyjne narzędzia pochodzą z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chustecznik śliczny!:) Czekamy na fotorelacje z pierwszych tygodni maleństwa!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu co słychać????????????????????????????????????????????????????????????????????????:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny , bardzo mi sie podoba, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie się dowiem, co o tym myślisz :)