"Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!

Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie

Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie(...)

J. Kochanowski



Witam w moim Zaciszu.

Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie.

Zwolni, przysiądzie na chwilę... Zapraszam :)

Obserwatorzy

sobota, 15 stycznia 2011

Zapracowana.

Po sporej przerwie odzywam się znowu. Żyję i mam się dobrze, jedyne co mi doskwiera to chroniczny brak czasu :D Jak pewnie każdej mamie, żonie, czy kobiecie pracującej.
Dla mnie to czas wyjątkowo pracowity,  bo obecnie wzięłam urlop i odbywam praktyki asystenckie, jednocześnie zaliczam egzaminy, uczę się, zajmuję się dzieckiem i  ogólnie pochłaniają mnie te wszystkie babskie sprawy domowe.  Wieczorami zdarza mi się znaleźć czas na masę solną i ostatnio powstały cztery anielice. Zdjęcie wstawię jak dziewczyny zostaną "ubrane" w kolory ;)
Intensywnie myślę o decoupage'u, bo bardzo mnie fascynuje, najpierw jednak muszę się zaopatrzyć w kilka niezbędnych rzeczy, ale to stopniowo.Podczytuję różne stronki o metodzie serwetkowej, wciąga mnie to cholernie i mąż już podejrzliwie na mnie łypie, że znowu "coś" mnie tak fascynuje, i że znowu będzie wydawanie pieniędzy (taaa, praktyczny to on jest aż za bardzo ;) ).
Dziś dwa zdjęcia zrobione nad morzem zeszłej zimy, w tym roku brak czasu nie pozwala mi się wyrwać te kilkanaście kilometrów... :/ ale jeszcze chwila (jutro ostatni egzamin) i będzie troszeczkę luźniej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie się dowiem, co o tym myślisz :)