"Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!

Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie

Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie(...)

J. Kochanowski



Witam w moim Zaciszu.

Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie.

Zwolni, przysiądzie na chwilę... Zapraszam :)

Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2011

Plus i minus...

Na blogu Zuzanny znalazłam fajną zabawę. Postanowiłam się dołączyć po raz pierwszy, bo dobra zabawa to jest coś co tygrysy lubią najbardziej :D No i nie ukrywam, że zachęcił mnie prezencik niespodzianka, który otrzymam :D jak Zuzka mi napisała - już wkrótce ;p
Zabawa nosi nazwę "PODAJ DALEJ", więc i ja chcę to posłać w cyberprzestrzeń :)  Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny na przygarnięcie niespodzianki ode mnie. Zasady są bardzo proste, zobaczcie sami:


1) musisz posiadać własnego bloga
2) pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymują ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, 
który wyślę w ciągu 365 dni
3) Ty organizujesz taką zabawę u siebie i dajesz szansę
trzem osobom na prezent od Ciebie
4) Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie


Zapraszam serdecznie do zabawy, może być całkiem fajnie :)

Przechodząc od zabawy, do szarej, czasami złośliwej rzeczywistości muszę dodać, że niestety przez jakiś czas mnie tu nie będzie. Mój komputer zginął tragicznie przy pomocy mojego synka :( :/ ;(  Dziecko moje zwaliło otwartego laptopa na ziemię, przybrał on pastelowe barwy i pokazała się na monitorze piękna, acz niekoniecznie mile widziana "pajęczyna" >:/ Dzień wcześniej opowiadałam mojej mamie, jaka to jestem z niego zadowolona, że mimo już leciwego wieku śmiga jak ta lala... no i czyż los nie bywa złośliwy???? No????
Myślimy intensywnie nad wybrnięciem z sytuacji, bo bez komputera to jak bez ręki niemal, ale kiedy co mądrego wymyślimy to nie wiem :/ 
Mam nadzieję, że nie potrwa to zbyt długo. 
Tym optymistycznym ;p akcentem żegnam sie już z Wami i jeszcze raz serdecznie zapraszam do zabawy :)  Na prezenty - daję słowo ;p - nie będzie trzeba czekać 365 dni ;p Będą "się robić" tuż po deklaracji chętnych :)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze - od nich rosną mi skrzydła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie się dowiem, co o tym myślisz :)