"Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!

Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie

Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie(...)

J. Kochanowski



Witam w moim Zaciszu.

Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie.

Zwolni, przysiądzie na chwilę... Zapraszam :)

Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2011

Wyniki candy :)

Witajcie. Trochę późno, ale mieszczę się jeszcze w czasie ;)
Losowanie odbyło się przy pomocy mojej drugiej połówki, która to wybrała szczęśliwe (mam nadzieję) losy :)
Tak, losY, bo oprócz nagrody głównej postanowiłam przydzielić dwa drobniutkie upominki - nagrody pocieszenia, które pozostaną tajemnicą do czasu dotarcia do nowych właścicielek.
Dziękuję Wam dziewczynki, za tak liczny udział w mojej zabawie (komentarzy było 40, ale jedna osoba dwa razy dodała komentarz, druga zaś nie wyraziła chęci udziału w zabawie). Przyznam, że jestem zaskoczona :) Bardzo mnie cieszy, że tak wielu z Was moje prace wpadły w oko i miałyście chęć się pobawić. Dziękuję też za miłe słowa w komentarzach.

To teraz króciutko i na temat.
Nagroda główna przypada AW, czyli Adzie :)
Nagroda pocieszenia I powędruje do ZUzanny :)
Nagrodę pocieszenia II wygrała Justysias7000 :)
Dziewczyny serdecznie Wam gratuluję i proszę o kontakt na mój e-mail.
Pozdrawiam serdecznie :) Dobranoc.

8 komentarzy:

  1. Jeeejjjjjjjjjjjj!!! Bardzo, bardzo się cieszę!! Dziękuję, Kochana! :D (nie ma jak dobre wiadomości na początek dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak się cieszę:) Już wysyłam e-maila i dziękuję za miłą zabawę:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla dziewczyn!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam Drogie Panie,teraz zaczynam na wspaniały prezent od Pani Kasi oczekiwanie.

    pozdrawiam:
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie po wyróżnienie, nie szkodzi jeżeli nie będziesz miała ochotę na tę zabawę, chcę tylko, żebyś wiedziała, że mam je dla Ciebie :) o tutaj: http://lavenderforge.blogspot.com/2011/08/zapraszam-do-herbaciarni-oraz-dziekuje.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie kiedy w moim domu piękny zestaw z lusterkiem się się zastanie ?.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie się dowiem, co o tym myślisz :)